JAG ÄR FUL OCH FET

Ibland blir jag bara så ledsen.
Min pojkvän fick igår ett förslag om en tjej som skulle passa honom.
AV HANS KUSIN.
Tack för den. Tack tack tack.

Det är sådana här saker som får mig att känna mig så vacker och betydelsefull. NOT!
Visserligen har hans kusin aldrig träffat mig, men ändå!!!
USCHA!

Min pojkvän skrev då: min tjej duger väl gott.
Kul att höra att man duger. Alltid något.
Som svar skriver iaf kusinen : Den tjejen jag pratar om har silikon =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Jag ber då min pojkvän att skicka en bild på mig så att aset håller käft.
Gör han det? Nej givetvis inte.

FÖR ATT MIN POJKVÄN TYCKER ATT JAG ÄR FET OCH FUL OCH SKÄMS ÖVER MIG.
Precis som jag själv tycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0