Fortfarande lika fet?

Hejsan!

Väldigt blandade känslor idag faktiskt.
Jag undrar fortfarande hur man efter oändligt många kilos viktnedgång kan känna sig lika fet som innan. Hur går det till? Jag har suttit och kollat på massa gamla bilder och minns såväl hur jag kände mig då.

Jag testade ett par shorts igår, ett par vita, korta shorts som jag hade på mig på en skolavslutning för 2 år sedan tror jag. Jag kommer ihåg hur jag kände mig. Inte alls fet! Jag kände mig fin. Dessa shorts ramlade av mig. Det hade utan att överdriv fått plats två stycken av mig där i. De var hur stora som helst, OCH ÄNDÅ känner jag mig så mycket fetare idag.

VArför är det så?
Jag orkar inte med det här.
Det värsta av allt är att jag inte förstår att det är jag som krymper och inte kläderna som blir större, J har sagt det 100 gånger, men jag får inte in det i min tröga hjärna.


Kommentarer
Postat av: anonym

oj, oj oj, det där är exakt så jag känner!

kan inte fatta att kläderna blivit så stora? eller har jag krympt så mkt?

nu är ingenting med kläder roligt. förut var det inte roligt för att valkarna hängde ut o jag kände mig fet, nu känner jag mig, ja, jag vet inte, ännu fetare? fast det är nog inte så?

2008-06-28 @ 11:47:16
URL: http://bodyandsoul.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0