BANTA BANTA BANTA

Hur kommer det sig att jag alltid känner mig fetast?
Vad jag än gör. Vart jag än är. Med vem jag än är?
Varför är det så?

En utan mina tjejkompisar är verkligen hur fin som helst, jag har alltid sett mig själv som fetare, större och tjockare. Men för att bli objektiv så kollade jag hennes klädstorlek. Vi hade nämligen köpt likadana shorts. Hon frågade vad jag hade för storlek på mina. 34 sa jag, och det visade sig att hon hade 38 på sina. VARFÖR tycker jag ändå att jag är så mycket fetare? VARFÖR? Vi är enligt klädstorlekarna typ jämnstora. Ändå känner jag mig som ett fetto på 200kg brevid henne.

Alla mina kompisar verkar vara hälften så stora som mig. OCH DÄRFÖR MÅR JAG DÅLIGT. Jag vill inte visa mig bland folk egentligen. Det känns som att folk bara kollar på min fetma. Jag orkar inte det längre.

Det händer ofta att jag festar med min pojkväns kompisar, vilket är trevligt. Dock är alla deras tjejer supersmala. Samtliga väger typ 30kg och är 1,60 i runda slängar. Hur konstigt är det inte att jag känner mig fet då? När jag dessutom är 1,75cm lång? 15cm längre och fetma på det, J´s kompisar måste se mig som en jätte.

JAG ORKAR INTE!
Jag orkar inte vara fet.
Jag vill vara lite och mager.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0