jävla fetto

Vilka framsteg det sker i mitt liv.
Fortfarande lika fet.
Fortfarande lika deprimerad.
Fortfarande lika jäkla trött på allt!

Efter att jag och min pojkvän ätit lite idag sa jag att jag var tvungen att spy. Vi har pratat om det och han vet hur jag känner inför det. Jag tänkte inte göra det, jag ville vara duktig. Efter 30 minuter går jag in på toan. Jag vet vad som måste göras. Min pojkvän säger då, - Nej, vad ska du göra nu? Skärp dig!!
Jag väntar på att han ska gå till toan, ta ut mig, ta mig till soffan och omfamna mig och krama mig i sin trygga famn. Gömma mig från alla bekymmer. Men nej. Jag låser istället dörren. Väntar fortfarande på en reaktion, men han agerar inte =(
Varför bryr han sig inte? Är jag så jävla fet att inte ens min pojkvän kan  med att hindra mig från att spy? Då är det riktigt jävla illa. Ett jävla fetto är jag!








Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är bara för att det är bara du som kan stoppa din sjukdom, och inte din pojkvän.

2008-07-10 @ 23:36:24
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0