Sluta äta?

Jag skulle vilja gå ned ganska många kilon.
Jag vet inte hur.
Börja träna? Men jag är så lat, plus att jag inte vill visa mig ute bland folk.
Sluta äta? Kanske, om min mage kunde skärpa till sig.

Jag är 175cm lång ungefär. Jag skulle vilja väga 50 kg, det är några kilon kvar tills dess.
Jag sa till min pojkvän att jag skulle vilja väga  45 kg, då skulle jag ha ett BMI på 14,8, om jag minns rätt. Det är extremt lite, då gränsen för anorexia ligger på 17,5.
Han reagerade inte ens.
Hans enda kommentar var : Mår du bättre så gör det då.
Han tycker att  jag är fet. Min egna pojkvän.

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Ååh...

våra pojkvänner kan bilda klubb! :/

2008-05-15 @ 21:11:05
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0